Saturday, February 8, 2014

Ceritera...Piano

currently tuning into Autumn In My Heart's OST - Reason Piano Version


aku xtau nak cakap macam mane tapi dari aku kecik lagi aku memang suka sangat dengan piano .tapi tak pernah ada peluang untuk belajar piano .takpe laa . dapat dengar pun jadi laa . pe yang aku nak cakap sekarang tiap kali aku kenal someone yang tau main piano sure aku jeles tahap gaban ar kat die . sebab piano ni boleh bagi aku satu perasaan lain macam sket . aku rasa macam perasaan orang jatuh cinta kowt . lebih kurang camtu ar .



memang romantik dengar bunyi piano .ape yang pasti piano dari dulu sampai sekarang selalu bagi aku satu perasaan yang cukup indah . tak kira waktu sedih duka kecewa marah gembira suka . piano sentiasa boleh tenangkan aku . and i always wish i had one in my room . hahaha . mampu ? piano besar nak duk muat dalam bilik kecik ?




No comments:

Post a Comment