Thursday, January 30, 2014

Assalamualaikum

Assalamualaikum
pembuka bicara bagi merasmikan laman dunia baru. Mungkin ramai yang kenal atau tiada yang kenal *xyah perasan sangat*. Sebenarnya dnia blogging ni dah lama aku tinggalkan lepas aku habis diploma dulu. Tapi bila dah sambung belajar balik aku jadi bosan duduk rumah takde nak buat apa. So aku decide nak blogging balik supaya aku dapat mantapkan otak kanan aku *eh apa kena mengena*

Ceritera Cita-cita Dan Cinta
aku bercerita .sebahagian menjadi cita-cita. cinta bukan hanya pada manusia

Ok sebagai permulaan aku harap blog kali ni aku tak sia-sia kan. Sebab aku rasa banyak benda aku nak share dengan member2 aku dan ajnabi kat luar sana. Pengalaman aku blogging sebelum ni memang sangat seronok. dari seorang ajnabi jadi sahabat walaupun ramai yang aku belum jumpa. Tukar2 pendapat dan minat. Aku harap kali ni aku dapat lagi kawan baru.

nama sebagai pengenalan

Skill blogging aku mungkin sebanyak sedikit dah hilang dan lenyap. Tapi takpe aku akan develop sikit demi sedikit supaya sesiapa yang baca blog aku tak bosan. Untuk permulaan mungkin agak bosan dengan penampilan blog ni. Tapi aku akan cuba usaha dan cari balik skill blogging aku yang dulu.

Untuk first post cukup la sampai sini. Kejap lagi kalau ada idea aku tulis lagi ok :) Sekarang ni aku nak pergi buat rondaan melawat tapak *site-visit* nak tengok apa yang aku boleh ubah dan tukar .hehehe .Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment